Att vara moster

Jag sitter med tunga ögon och skriver detta nu. Ja. Precis just nu. Jag skrev inte det här för en timme sen. 
 
Idag har jag hälsat på lilla Signe. Hon är så liten och så söt! Sen finns det en till liten sötnos i huset, fast äldre. Vi sprang runt, pärlade, gömde oss och allt möjligt. Man blir helt slut när man kommer därifrån. Att vara en populär moster är inte alltid så lätt som många tror. Det är roligt, javisst. Men ett jäkligt hårt jobb. Jag hann bara sätta mig i en halv minut, inte ens det, och sen var jag tvungen att resa på mig igen. Man får för sig en djup suck, för man vill verkligen sitta i soffan och vila ett tag. Men det får man inte när man heter Josefine och är moster åt en liten flicka. Det är en sak som är säker!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och gosa med katten. Som också är min lilla gosegris vid namn Stina ;) 
 
Godnatt!
 
Tagen i fredags. Tror jag.


Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vilken söt liten bebis! Åh, de är så söta! Och fin du gjort gratisdesignen! :) Vi har likadan gratisdesign, hon är riktigt duktig med designer!

Svar: Ja dem är så charmiga!
Tack så mycket! :) Detsamma.
Josefine E

2014-01-13 @ 22:45:17
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Cookie

blir ju också moster snart,fin blogg kolla gärna in min blogg :)

2014-01-15 @ 16:02:38
URL: http://cookielicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0