Dagen innan fredag

Jag sitter här helt nyduschad och kikar på TV.
Idag slutade jag kl. 14:30. Det har varit en rätt så jobbig dag då jag har ont i nacken. Jag har knappt kunnat läsa eftersom när jag läser så blir det rörigt och sen glömmer jag bort det jag har läst. Det första jag tänkte på "Det är något fel på min hjärna!". Det är alltid det första jag tänker när jag blir snurrig. Förut misstänkte jag hypokondri på mig själv, helt ärligt. Men jag tror det ändå inte. 
Sen vet jag ju också varför jag har så himla ont i nacken. Jag halkade på vägen hem från skolan i förrgår, eller så är det efter att jag halkade när jag dansade till Astrid Lindgren-visor med min systerdotter Nellie. 
Det gör mest ont i ryggmärgen, men det går säkert över snart. Jag knäckte till min nacke så det är inte omöjligt.
 
Imorgon är det fredag och det innebär en kort dag för mig! Jag slutar efter lunch eller så har jag matte efter lunch och sen slutar jag. Jag brukar alltid få välja, men jag går nog hem efter lunch. Jag är trött och jag känner att jag behöver vila inför helgen. Det är inget jag ska göra i helgen, men jag träffar ofta min systrar och syskonbarn. Man vet ju aldrig ;) Sen vill jag för övrigt vila på fredagseftermiddagarna. Att bara slänga sig i soffan efter en hård arbetsdag i skolan. 
 
Nu är det mat-time! Pannkaka i ugn. Gött!
 


Kommentarer
Postat av: bexollila.

vill också ha en systemkamera^^

2014-01-16 @ 19:31:59
URL: http://nattstad.se/bexollila
Postat av: linda

självklart !:D

2014-01-16 @ 21:41:27
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0