En utmattad hjärna

Idag vaknade jag vid halv 11-tiden. Det har varit fullt ös sen i onsdags och jag har varit helt utmattad! Igår var jag tvungen att stiga upp tidigt eftersom vi skulle till min systeryster. I fredags hade jag ont i huvudet av trötthet. Det kändes som om någon slog med en hammare hårt mot mitt huvud. Redan första skoldagen, i onsdags, var jag utmattad. Jag hade haft tidiga morgnar och sen ett slit i skolan på det. Gissa skalan från 1-10. Jag säger 11. På eftermiddagen samma dag så var jag helt slut. Min hjärna orkade inte längre och fick en timeout. I torsdags likaså. I fredags hade jag en kraftig huvudverk och igår var jag snurrig i bollen. 
 
Snacka om att vara slutkörd! Idag fick jag äntligen sova hur länge jag ville och vila upp mig inför imorgon. Nu är det den sista terminen i grundskolan. Sen är det dags för gymnasiet! Jag funderar på att gå estet då jag vill fortsätta att uppleva mina kreativa personligheter. 
MEN GE SJUTTON PÅ ATT JAG ÄNDÅ HAR BESLUTSÅNGEST!
 
 
Vad vill/ska du välja för linje? / Vad går du för linje?
Lilla Jossan är bara nyfiken.


Kommentarer
Postat av: Rust and stardust

Fin! :)

2014-01-12 @ 15:20:34
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0