Första inlägget

Hej!
 
Detta är mitt allra första blogginlägg på denna blogg. Jag håller fortfarande på att jobba med designen och fixar runt en del. Jag har suttit i två dagar nu och försökt att få allting som det ska och som jag vill ha det. Eftersom jag inte har tålamodet att göra en design från grunden så har jag laddat ner en mall. Jag har gjort bloggdesigner från grunden och jag har lyckats bra med det. Men jag känner mig aldrig nöjd och det blir därför så att jag laddar ner en design från denna länk. Grunddesignen är gjord av Adaras :)
 
Jag kommer blogga om allt från himmel och jord. Bland annat en del vardagsaktiviteter och mina tankar. Det här är ingen modeblogg och jag är ingen wannabe. Jag är mig själv i bloggen och tycker du inte om det så kan du lika gärna backa och vända om. För det här är jag och jag står för det!
 
Varför just Enifeso undrar ni? Jag heter Josefine och baklänges blir det "Enifesoj". Men det var upptaget så jag tog bort "j" och så blev det Enifeso. Du får uttala det hur du vill. Själv säger jag "enifesso"
 
Jag har något som heter Aspergers Syndrom och ADD. Jag har också depression och ångest. Jag får mycket hjälp av min underbara familj och av min mentor/privatlärare i skolan. Samt av BUP och Hab.
Intresserad av fotografering, humor, teater och historia. Mina stora idoler och förebilder är Robert Gustafsson och Natascha Kampusch. 
 
Jag håller i nuläget på att skriva en bok om mina peronliga tankar samt om mitt liv med diagnoser och depressioner.
 
Jag hoppas att du kommer trivas på min nyuppstartade blogg och stannar :) 
 
Kram!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0