Nostalgisk

Det är den fjärde dagen jag är hemma. Influensan har lagt sig, men hostan sitter kvar. Dessutom är jag förkyld. Febern är borta så jag ser inte ut som en eskimå längre :) Det är förfäligt jobbigt att vara sjuk! Jag hade inte lust med någonsing och jag blev galen på att sitta inomhus hela tiden. I fredags följde jag med mamma till ica. Att andas in den friska luften var efterlängtat. Det var som om en klump släpptes. 
Jag är fortfarande sjuk men inte feber. Hostan ger sig aldrig och förkyldningen irriterar mig. Igår hade jag ingen energi i kroppen. Jag kunde inte ens gå upp och ner våran trapp. Hela jag var som en svag massa. Det tog 5 minuter att gå upp för trappen. "Ett steg i taget. Nästa steg. Nästa. Bara några steg kvar." 
 
Egentligen är jag helt okoncentrerad på det här inlägget. Kollar på 'Brandy och Herr Morris' på Disney Channel. Väcker minnen från när jag var yngre. Känns som 5000 år sedan. Det var mitt favoritprogram som 9 åring. Bara ett av de många program som fortfarande är mina favoriter. Som till exempel Trazan och Banarne. Vem kommer inte ihåg dem? Och Teletubbies som jag kollade på kl. 5 varje morgon ;) Mamma och pappa fick snällt stiga upp då. 
Finns många fler som jag inte kan komma på just nu. *NOSTALGI-TIME*
 


Kommentarer
Postat av: sandra

Men gud!
Fick värsta nostalgitrippen nu när du nämnde brandy och herr morris :D!
Så mysigt man hade som liten, såg barnprogram och drack oboy <3

2014-02-04 @ 10:04:27
URL: http://nattstad.se/sansans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0