Trött och beslutsam

Hej!
 
Här kommer det sista inlägget för ikväll. Anledningen till att jag knappt har varit aktiv idag är att jag har haft annat att göra och det finns andra orsaker. Jag har skottat snö (Älskar att göra sysslor) och inte haft lust och ork att blogga idag.
Som ni redan vet så är jag väldigt trött på helgerna efter en veckas skola. Sen är det mycket pågång som är viktigare än att blogga. Nämligen gymnasium. Det är för många bollar i luften och det gör att jag tappar lusten. Därför har de inte varit så värst mycket aktivitet på dagarna. Vanligtvis brukar jag slänga in 2-3 inlägg per dag, men siffran har minskat och grunden till det är min ständiga trötthet. Sen håller jag ju också på med min bok som jag jobbar rätt så flitigt med. 
 
När min blivande bok är färdig, gymnasium samt linje är valt och nationella proven är färdiga. Då blir det andra bullar! Jag har mer ork och lust att skriva på lov. 
I och för sig så kan jag blogga oavsett om boken är färdig eller inte. Det som orsakar min trötthet och minskar min blogglust är just skola. Jag sliter hårt hela dagarna för att träna till nationella prov. Jag har min SO- Svenska- och Engelskalärare, som också är min favoritlärare i skolan, som ger mig hjälp och stöd. Vi har fått en ny lärare till vår grupp så min engelskalärare får mer tid att fokusera på mig.
 
Det här var iallafall anledningen till min frånvaro lite då och då :) Men jag ska försöka blogga så gott jag kan för det är ju sjukt kul att blogga! Men som sagt har jag inte orkat. 
 
Framåt sommarlovet så är jag säkert igång igen! Då är ju allt packat och klart, förhoppningsvis. Då slipper jag oroa mig så mycket över gymnasiet och vilket program jag ska välja. 
 
Jag är stolt över mig själv!
 
Det här är inte ett fejkat leende. Det är äkta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0