Hela världen gungar

Vet ni vad det knäppa är? Det är att jag mår illa av att dricka varmdrycker. Jag dricker te varje morgon och varje gång mår jag illa av det. Det är värre med kaffe. Jag kan inte dricka kaffe med mjölk. 
Jag är mjölkkänslig men jag har sällan mjölk i té. Förresten så har jag ingenting i mitt te. I kaffet har jag mjölk eller socker för att det ska smaka mer. 
Jag kanske är varmdrycksintolerant. Haha vad rolig jag var nu :)
 
Den 13 juni, dagen efter jag slutade nian (YAAY!), så åkte jag med Cinderella till Åland. Båten gungade och jag blev vaggad till sömns. Det var faktiskt härligt när man sov. Men när jag steg upp så kände jag mig berusad och ramlade nästan omkull. Alla var tvugna att hålla i sig. När jag gick i land så kändes det som om marken gungade. Tro det eller ej, men nu när jag nämner det så känner jag fortfarande av gungandet. Weird.
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint och underbart!

2014-07-07 @ 22:05:08
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0