Längesen

Det var längesen jag skrev här. Det har gått ett år sedan sist. Det sista jag skrev var att jag skulle åka på kollo. Jag var på samma kollo i år och kom hem i förrgår. Jag har redan bestämt att jag ska åka dit igen nästa år ;) I år var jag där för andra gången och jag räknar med en tredje gång. 
Det har gått så himla fort! Det kan inte ha gått två veckor! Den näst sista dagen åkte vi till Göteborg för att gå på liseberg för de som vill och universeum. Det var grymt kul!
 
Här är en av många bilder från kollot som jag har tagit med min Canon eos 1100d.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: N

Fin bild!!

2015-07-16 @ 16:59:08
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0