Hostig och ny design

Idag har jag varit hemma. Imorse kände jag en irriterad känsla inom mig och jag var arg för ingen anledning alls. Jag kände bara att nej. Jag orkar bara inte! Sen är mamma sjuk och jag får dåligt samvete för att jag lämnar henne. Jag är en typisk morsgris som bara inte kan lämna sin mamma! 
Nu sitter jag i soffan och hostar så mycket att lungorna hoppar ut. Det började i förmiddags och började hosta lite smått. Sen blev det bara värre och värre. Kl. 17 åkte pappa och jag till Moa och där blev det värre. Sen när jag kom hem så kändes det som om jag var sjuk. Jag har frusit och varit trött hela dagen. 
Jag löste korsord för att fördriva tiden och somnade med pennan i handen. 
 
Men det blev bättre när sötaste Moa och jag busade. Hon började le och skratta. Det gjorde mig varm inombords. Imorgon fyller hon 1 månad och kan redan le lite smått! Jag pratade med en såndär "löjlig" röst och busade med Moa. Jag lyfte henne upp och ner och hon log. Det var fantastiskt roligt att se! Underbara♥
 
Känner man sig hängig så är det bara att åka dit. Väldigt praktiskt. 
Troligtvis blir jag hemma imorgon med. 
 
Jag är så trött att jag funderar på att lägga mig jag med. Mamma har gått och lagt sig. Förmodligen är det hon som har smittat mig.
 
Usch och fy!
Jag skulle egentligen ha duschat men jag orkar bara inte. Får ta det imorgon.
 
Som du kanske redan lagt märke till så har jag bytt header och bakgrund :) Jag var trött på den gamla och det behövs variation ibland. Nu är det mer ljust och inte så tråkigt. Jag har därför varit lite dålig på att uppdatera den senaste tiden. Jag har krånglat med en header. En blev jag inte nöjd med och gjorde en ny om och om igen. Men nu är jag nöjd! Äntligen. Jag är som Moa (EpicFaiil): Allt ska vara perfekt.
Hiss/diss? Vad tycker du? Uttryck dina åsikter! :)
Nu ska jag äta en minifrutti och varm macka med ost. Sen kanske se på en anime om inget annat.
 
Kram!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0