Lik sin bror

Tänk att bebisar kan vara så charmiga som dem är! Moa låg i fosterställning i sin mammas, aka min systers, famn och sov, bara för att hon var så van med att ligga med den ställningen i magen. Hon låg ihopkrupen som en boll. När hon låg i min famn blev hon väldigt intresserad av min stickade tröja som är vinröd och av mitt hår. Av någon anledning är hon väldigt intresserad av hår. 
 
Hon har mycket hår och är dessutom vaken ofta. Men när de har besök så sover hon mest. Antagligen för att det är mycket folk och jag vet ju själv hur trött jag kan bli när det är folk på främmande. Så i stort sätt kan jag förstå hennes situation ;) Hihihihi.
Hon är lik sin pappa i några situationer. Men mestadels är hon lik den ena storebrodern. Det var det första både min pappa och jag lade märke till när vi gick in i köket. Scary.
 
Den här bilden är tagen den första gången jag hälsade på henne den 27 december. Sötnosen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0