Vårkänsla

Jag. Kan. Inte. Tro. Det.
 
Jag måste ha världens bästa kontaktperson. Ni vet väl hur mycket jag drömmer om teater och scenkonst? Nää, det visste ni inte. Det kunde ni aldrig gissa för det har jag ju aldrig nämnt förut.
Hennes kollega, som i mellanstadiet var min musiklärare, håller på med en pjäs. För några veckor sedan berättade jag mitt intresse för teater för min kontaktperson när vi gick en promenad med våra hundar. Hon sa då att hon har en kollega som bland annat jobbar med teater. Hon skulle då fixa en plats åt mig.
 
Idag berättade hon att hon hade frågat kollegan om dem behövde hjälp med föreställningen. And guess what!? Det hade de! Så idag fick jag beskedet att jag ska hålla på bakom scenen någon gång nu i mars redan!
OH YEAH!
 
Idag såg jag årets första vårblommor i våran rabatt. Jag fick en chock för det var så vackert. Pappa och jag hade precis varit och kollat till katterna, mamma är i Gran Canaria, och när vi kom hem fick jag syn på blommorna. Direkt sprang jag in och hämtade kameran. Vårkänslan är kommen! :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0