Min fot gör ont

Sitter i skolan och har rast. Vi har gjort nationella prov sen igår.
Igår hade jag en sån där fuck it-dag. Jag förstod först inte varför, men jag insåg senare att det var min ångest som åt upp mig. Jag mådde uruselt och allt var skit.
Att ha ångest är något som ingen vill ha. Jag har fått diagnosen depression och ångest brukar ingå i Asperger. Så det förvånar mig inte alls. Det är ofta jag har ångest, men jag har däremot förstått att det numera är PMS och mina tonårshormoner samt mitt hjärnspöke som försöker trycka ner mig i marken. På senare tid har jag dessutom haft hjärtklappning. Det konstiga är att det aldrig händer hemma, men i skolan får jag det hela tiden. Förra måndagen var jag hos skolsyster och tog blodtryck samt puls. Blodtrycket var bra, men pulsen var hög.
Jag har alltid haft hög puls, men det är mest nu som jag har märkt det mer och mer.
 
Igår var jag i stallet med min kontaktperson. Jag red på en av Sveriges gosigaste hästar (Inte min häst dock). När jag ledde in honom i boxen kände jag någon som trampade på mig innan min hjärna kopplade att det gjorde ont och att det var hästen som trampade på min fot. Så nu sitter jag här med en öm och svullen fot. Snyft :'(
 
Har ingen bild att bjuda på då jag sitter vid min skoldator.
 
See you later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0