Rockabilly

Jag har börjat intressera mig mycket för rockabilly och 50-tal. Det konstiga är att jag aldrig har varit det innan. Men för inte så länge sedan var jag på cruising någonstans i detta landskap. Efter det har jag uppmärksammat bilar, 50-tal och rockabilly ännu mer än vad jag gjorde innan. Smakerna ändras innan du hinner blinka. 
Jag har aldrig intresserat mig för bilar. Inte för ett öre. Men nu när jag har blivit äldre så känner jag mig mer mognare och börjar uppmärksamma saker ännu mer. 
Jag har länge tyckt om country, men aldrig rockabilly. 
Nu pratar vi inte dagens fård, saab eller Volvo. Nu pratar vi 50-talets bilar och mode. 
 
Jag har märkt att jag är äldre. Jag vågar ta mer ansvar över mig själv och inse saker. Jag har uppmärksammat samhället mer. Jag fyller 16 år i juli och ska börja gymnasiet. Jag har kämpat så hårt i alla år i grundskolan och till slut nått min slutdestination. Men livet är fortfarande bara en början :) Jag har inte ens kommit halvvägs. Nu ska jag leva livet här och nu!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0