Kinamat

Jag kom precis hem från en rolig dag på Marieberg Galleria med mamma. Jag köpte den första säsongen av Solsidan. Vi åt på Chili & Wok. Den har en sjukt god kinamat!
Efter det åkte vi till min syster och jag fick återigen träffa lilla Moa. Som vanligt var hon intresserad av min vinröda stickade tröja ;) 
 
Jag däckade i bilen och hade gärnat vela sova ett bra tag till. Men somnar jag innan läggdags så är det omöjligt för mig att sova på natten sen. Jag har alltid varit sådan. Till och med som liten. Med tanke på att jag var världens tröttaste just då, så blev jag smått irriterad. Jag vill sova ju! Man blir ju vaggad till sömns när man åker bil. Ögonlocken blir tunga som metall.
 
Ikväll ska mamma och jag förmodligen titta på "Solsting & Snésprång" på DVD. Jag älskar att titta på Vallarnas Friluftsteater! Det är ju humor och jag älskar humor. 
 
Kramkram!
 


Kommentarer
Postat av: Alice ツ

Sv; Tack så mycket ^^

2014-01-12 @ 21:56:50
URL: http://www.byalicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0