Monica Z

 
Godkväll! Jag och äter banan medans jag bloggar. Vi har precis kollat på filmen Monica Z. Den hade kommit ut på DVD så vi hyrde den. Jag fick en helt annan bild av filmen. Innan trodde jag att hon bara sjöng jazz och endast handlade om musik. Men det visade sig att så inte alls var fallet! Det är blandat med drama, romantik och musik. Skådespelarna spelar bra dessutom. 
Så jag rekommenderar verkligen Monica Z! 
 
Idag har mamma, jag och min bror varit på Marieberg. Jag köpte 2 par jeans och ett litet gosedjur till Signe som välkommen till världen-present. Vi skulle åkt dit idag, men min syster och familjen skulle åka bort så vi fick ta det någon annangång. Istället åkte vi till Moa.
Hon har börjat le redan! Det värmer i hjärtat när man ser bebisar le och skratta. Hon är en månad gammal så det börjar bli dags nu. Jag tror hon har börjat le medvetet. Det är då det är som roligast. När dem är nyfödda äter, gör sina behov och sover de bara. Om och om igen. Samma visa.
Sen när de börjar le, skratta och bli mer fart på de så blir det så mycket roligare :) 
 
Idag är det söndag, för er som inte visste, och det innebär att det är skola imorgon. Jag är helt slut efter en dag på gallerian! Time att göra sig klar för natten.
 
Godnatt!
 
 


Kommentarer
Postat av: wilma

Monica Z är en jättefin film tycker jag!:-)

2014-01-26 @ 15:20:31
URL: http://wilmairis.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0