Sjukling

Jag halvligger som en död sill i soffan. Jag har feber. Vaknade kl. 5 imorse och kände mig febrig och frusen. Jag hostar så mycket att halsen snart ger upp. Det svider! Jag dricker just nu min andra kopp te och äter en apelsin. Iallafall något som lindrar min hosta.
Det första jag gjorde när jag steg upp var att ta en Fishermans Friend och kolla på Shugo Chara och sen Solsidan. Idag kommer jag utan tvekan att befinna mig hemma i soffan med fler halstabletter. 
 
Nej. Att vara sjuk är ingen höjdare! Man fryser, får illamående och ett sprängt huvudverk. 
 
Inte vill väl du läsa om mitt desperata rop om att bli frisk? Jag tänker nu istället liva upp stämningen med en låt som jag tycker mycket om :)
  
 


Kommentarer
Postat av: Linda

mys

2014-01-23 @ 13:09:43
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0